blending...

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een overzicht van veelgestelde vragen aan Bella Bride. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op. 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Alle bestelling worden, indien op voorraad, binnen 24u verzonden. U ontvangt hiervan ook een verzendbevestiging per email. Indien het door u bestelde artikel niet op voorraad is dan wordt deze z.s.m. aan u nageleverd. Wij zullen er alles aan doen om u zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de vorderingen van uw bestelling. 

Past uw bestelling door de brievenbus? Dan geldt: voor 16.00 besteld = dezelfde dag verzonden! 

 

Hoe kan ik betalen?

Betalen kan gemakkelijk en simpel via iDeal en Paypal. 

 

Ik woon in België, kan ik ook bij jullie bestellen?

Ja zeker! Indien u in België woont, kunt u eenvoudig via Mister Cash en iDeal betalen. 

 

Wat zijn de verzendkosten?

Alle bestellingen worden gratis verzonden. 

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, is mijn bestelling wel goed gegaan? 

Indien u een bestelling plaatst, wordt er automatisch een mailtje naar het door u opgegeven emailadres gestuurt. Het kan voorkomen dat deze email in uw spam of ongewenste email box terecht is gekomen. 

Ook geen email in uw spam box? In principe kunt u ervan uitgaan dat als u heeft betaald en het bedrag van uw rekening is afgeschreven dat de bestelling goed bij ons is binnen gekomen. Twijfelt u toch? Aarzel dan niet en neem contact met ons op. Wij geven u graag antwoord op al uw vragen. 

Het artikel wat ik wil is niet op voorraad, kan ik deze wel bestellen?

Indien u een artikel op het oog heeft welke niet op voorraad is, kunt u deze gewoon bestellen. Het artikel wordt dan zo z.s.m. naar u opgestuurd. Gemiddeld ontvangt u uw bestelling binnen 12 dagen alsnog in huis. 

Mijn bestelling is beschadigd, en nu?

Iedere bestelling wordt voordat deze verstuurt wordt grondig gecontroleerd op beschadigingen e.d. Het kan echter tijdens het transport toch voorkomen dat er een artikel beschadigt is, neem dan contact met ons op via klantenservice@bellabride.nl en wij nemen z.s.m. contact met u op.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen ?

Indien u uw bestelling nog niet heeft ontvangen, kan het zijn dat deze nog niet op voorraad is. Bij ieder artikel op onze website staat de voorraad vermeld. Indien u een artikel heeft besteld wat niet op voorraad is, sturen wij u ook nog een extra email ter bevestiging. 
Heeft u wel een verzendbevestiging ontvangen maar na 48u nog steeds niks ontvangen? Neem dan contact met ons op!

Kan ik artikelen retourneren? 

Jazeker, alle artikelen kunnen binnen 14 dagen, ongebruikt en in originele verpakking, worden teruggestuurd. Neem hiervoor altijd eerst contact met ons op via klantenservice@bellabride.nl

Retourkosten zijn voor uw eigen rekening, mits het geen fout van Bella Bride betreft. 

Voor artikelen welke zijn beschadigd, gebruikt en/of niet meer in originele verpakking zitten geven wij GEEN geld terug. Wij adviseren u om uw retour altijd met een Track & Trace code aan ons terug te sturen. Bewaar uw verzendbewijs altijd goed, mocht uw retourzending tijdens transport kwijtraken.